Često postavljena pitanja
- KAKO DA NARUČIM PROIZVOD?
Kada izaberete željeni proizvod/e i veličinu sa desne strane imate opciju "DODAJ", proizvod će biti
u Vašoj korpi, čiji uvid naručenih proizvoda, možete vidjeti u desnom uglu stranice. Slijedite upute i
lako ćete doći do završnog dijela kupovine.
- KAKO DA NAĐEM ARTIKLE KOJI SU NA AKCIJI?
Imamo istaknutu kategoriju PENTI SALE, gdje su izdvojeni svi artikli sa popustom.
- NA KOJI NAČIN SE VRŠI PLAĆANJE?
Imate dvije opcije za plaćanje: prilikom pouzeća ili kreditnom karticom.
- KOJIM KREDITNIM KARTICAMA SE MOŽE UPLATITI?
Izvršiti kupovinu možete sljedećim karticama: MasterCard, Maestro, Visa Classic, Visa Electron.
- DA LI ĆU DOBITI FISKALNI RAČUN ZA NARUČENE PROIZVODE?
Da, dobit ćete fiskalni račun kao i fakturu za Vašu narudžbu.
- KOLIKO IZNOSI POŠTARINA?
Poštarina iznosi 8.00 KM, prema važećem cjenovniku.
- KOJOM POŠTOM VRŠITE ISPORUKU?
Dostavu vršimo ExpressOne brzom poštom.
- AKO NARUČIM DANAS, KADA MOGU OČEKIVATI POŠILJKU?
Pošiljka se obrađuje 24-48h, a od trenutka obrade narudžbe, stiže u roku od 24-48h. Vrijeme isporuke
na obuhvata vikende, državne i vjerske praznike.
- DA LI DOSTAVLJATE PROIZVODE U INOSTRANSTVO?
Trenutno isporuku radimo samo na području BiH.
- KAKO ĆU ZNATI DA LI SAM USPJEŠNO IZVRŠIO/LA KUPOVINU?
Kada završite sa kupovinom, dobijate potvrdni e-mail, kako je narudžba primljena i da će biti
obrađena.
- UKOLIKO NE DOBIJEM POTVRDNI E-MAIL, ŠTA ONDA UČINITI?
Ukoliko u roku od 30 minuta, ne dobijete potvrdi e-mail, možete ponoviti narudžbu, provjerite da li
ste tačno unjeli e-mail ili nam se obratite na webshop@penti.ba ili na broj telefona: +387 (0)62 678 995
- U KOJEM VREMENSKOM PERIODU MOGU IZVRŠITI POVRAT ROBE?
Povrat i/ili zamjenu proizvoda moguće je izvršiti u roku od 14 dana od momenta preuzimanja narudžbe
uz priložen fiskalni račun, pod uvjetom da proizvod nije nošen a njegova originalna ambalaža nema
fizičkih oštećenja.
Iz higijenskih razloga, ne vršimo povrat i/ili zamjenu proizvoda iz sljedećih kategorija:
- donje rublje,
- silikonski proizvodi i silikonski grudnjaci,
- čarape,
- steznici.
- GDJE SE NALAZE VAŠE POSLOVNICE?
Brojimo šest poslovnica, od kojih su u Sarajevu:
Alta Shopping Centar - mezanin
Aria Mall (bivši BBI) - treći sprat
Importanne Shopping Centar - prizemlje
Dobrinja, Ulica Salke Lagumdžije br. 13
U Mostaru, poslovnica se nalazi u Mepas Mall-u na drugom spratu.
Dok nas u Tuzli možeš pronaći u TC Belamionix na prvom spratu.
- KAKO MOGU OTKAZATI NARUDŽBU?
Narudžbu možete otkazati u roku od 24h tako što nas možete kontaktirati na našu email adresu:
webshop@penti.ba ili na broj telefona: +387 (0)62 678 995.
Transakcije izvršene nakon isporuke klasificirat će se kao tranksacije povrata.
-
TKO KORISTI MOJE PODATKE?
Tokom obrade podataka uvijek se uzimaju u obzir inteseri naših kupaca koji zaslužuju zaštitu.
Pritom se ponašamo u skladu s odredbama koje propisuje zakon.
Osobne podatke obrađujemo za obradu narudžbi, kao i za upravljanje odnosima sa klijentima,
a ako je potrebno, prosljeđujemo ih trećim stranama, poput dostavnih firmi (u ovom slučaju kurirskoj službi ExpressOne).
Za svaku narudžbu imamo jedinstven kod za praćenje, koji ćete dobiti na email-u kada pošiljka bude otpremljena.
Na svakoj pojedinačnoj stranici možete pronaći tabelu veličina, ukoliko se ne možete orijentisati,
možete nam se javiti na email adresu: webshop@penti.ba.
Uistinu može biti slučaj da su proizvodi koji trenutno nisu dostupni budu dostupni kasnije. Na vaše upite rado ćemo odgovoriti telefonom ili e-poštom.
Ako vaša narudžba u datom trenutku nije otpremljena, možete se obratiti našoj korisničkoj službi s naknadnim zahtjevima za izmjene
narudžbenice u našem centru za pomoć. Imajte na umu da se promjene adrese ne mogu izvršiti nakon što je narudžba
primljena iz tehničkih razloga. Međutim, moguće je otkazati trenutnu narudžbu koja još nije obrađena.
- ZAŠTO SE MORAM REGISTRIRATI PRIJE KUPNJE NA ONLINE PRODAVNICI?
Ako još niste obavili kupovinu u našoj online prodavnici, prvo se morate registrirati.
Za registraciju unosite svoje osobne podatke i odabirete osobnu lozinku. Spremamo ove podatke kako biste se sljedeći put kada
kupujete mogli sigurno i jednostavno prijaviti samo sa svojom adresom e-pošte i lozinkom.
Možete promijeniti svoje podatke u bilo kojem trenutku. Ova registracija omogućuje vam udobnu i brzu kupovinu u internetskoj trgovini.
Cijenimo vaše povjerenje, zbog čega ulažemo najveću pažnju i koristimo najviše sigurnosne standarde kako bismo zaštitili
vaše osobne podatke od neovlaštenog pristupa.
Ako zaboravite lozinku, kliknite na "Zaboravljena lozinka?" vezu na stranici za prijavu. Na registrovanoj e-mail adresi dobit ćete jasne
upute za dalji proces kako bi obnovili vašu lozinku e-poštom.
Svi proizvodi pakirani su na odgovarajući način i pažljivo od strane naših zaposlenika prije nego što se pošalju.
Ako otkrijete oštećenja paketa, obavijestite o tome dostavno osoblje.
U slučaju da to nije moguće, odmah nas kontaktirajte putem našeg kontakt telefona: +387 (0)62 678 995.
Ukoliko je Vaša pošiljka otpremljena, te narudžba još uvijek nije stigla nakon 48h radnih dana,
kontaktirajte nas putem našeg kontakt telefona +387 (0)62 678 995 ili možete nam se javiti na email adresu: webshop@penti.ba.
Vaše mišljenje nam je važno! Što mislite o našoj online trgovini?
Imate li prijedloga za poboljšanje? Na dnu zaslona pronaći ćete "Kontakt", gdje možete podijeliti svoje pohvale i kritike,
a također nam postaviti konkretna pitanja na koja želite da naš tim za korisničku podršku odgovori.
Možete nas kontaktirati putem naše email stranice ili putem kontakt telefona.
Kontaktirati nas možete od 08:00h - 16:30h.